59os.daskalos@gmail.com ή 59osdaskalos@freemail.gr

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγωνιστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγωνιστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Συγκέντρωση συνταξιούχων στην Πάτρα

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της Α’ Δ.Ο.Υ. της Πάτρας διοργανώνουν οι συνταξιουχικές οργανώσεις της περιοχής και η Λαϊκή Επιτροπή των Προφυγικών. Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για τις 09.00 το πρωί της Παρασκευής.

Σε ανακοίνωσή τους - κάλεσμα οι συνταξιούχοι αναφέρουν μεταξύ άλλων:

«Καλούμε όλους τους συνταξιούχους την

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

"Ο αγώνας και τα εργοστάσια στα χέρια των παραγωγών"

Χαιρετίζουμε τη μαζική, μαχητική συγκέντρωση-συλλαλητήριο των κτηνοτρόφων στη γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ. Οι συγκεντρωμένοι απαίτησαν δυναμικά από την διοίκηση της εταιρίας να πληρωθούν το γάλα τους.

Απαίτησαν, δηλαδή, το αυτονόητο: την πληρωμή του προϊόντος τους από μια εταιρεία που όλοι γνωρίζουμε καλά ότι αγόρασε κοψοχρονιά το στολίδι της Ηπείρου.

Η διοίκηση ισχυρίστηκε

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Τέλος για την ΕΡΤ

«Μαύρο» στην κρατική τηλεόραση, παρά τη θύελλα των εγχώριων και διεθνών αντιδράσεων και τις ενδοκυβερνητικές  τριβές. Οι πομποί της ΕΡΤ «έπεσαν», υλοποιώντας τις κυβερνητικές εξαγγελίες και ενώ πλήθος κόσμου είχε συγκεντρωθεί σε ένδειξη συμπαράστασης τόσο στο κρατικό ραδιομέγαρο, όσο και στους περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΤ, που «φρουρούσαν» δυνάμεις των ΜΑΤ.

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΙΣΣΟ

Ξεπέρασε κάθε όριο η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ με τις δυο νέες συλλήψεις τις πρώτες ώρες της Τετάρτης 10 Απριλίου. Μέσα στη νύχτα, στις 3πμ κουκουλοφόροι της αστυνομίας έσπασαν πόρτες και εισέβαλαν σε σπίτια συλλαμβάνοντας κατοίκους της Ιερισσού μπροστά στα έντρομα μάτια των μελών της οικογένειάς τους. Η πρωτοφανής αυτή ενέργεια τρομοκράτησης ξεσήκωσε τη δίκαιη οργή των κατοίκων, με αποτέλεσμα τη μερική καταστροφή του αστυνομικού τμήματος της Ιερισσού. Η κυβέρνηση προκαλεί καθώς

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ  ΚΙΝΗΣΗ συλλ. «ο Αριστοτέλης»
           ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.

http://aakaristotelis.blogspot.gr/                                                                                Πέμπτη 4/4/2013

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

Η μνημονιακή κυβέρνηση (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ) υλοποιώντας την πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης, της άκρατης λιτότητας και των περικοπών σε κάθε τομέα και υπηρεσία του κοινωνικού κράτους βάζει τώρα στο στόχαστρο τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών. Το Υπουργείο Παιδείας σε έγγραφο (44506/Δ4-2-4-2013) προς τους Περιφερειακούς Δ/ντές Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπ/σης με θέμα:

¨Ηρθε η ώρα της Απόλυσης



ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Κόρακα και Παπαναστασίου
Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    
http://www.sylaristotelis.com
                                                                                                                                Αθήνα, 4-4-2013

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, Αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής της περιοχής μας

Το Υπουργείο παιδείας και στη συνέχεια οι περιφέρειες και τα ΠΥΣΠΕ κάνοντας τροϊκάνες αλχημείες (διαιρώντας το συνολικό αριθμό των μαθητών κάθε σχολείου με το 25), αλλάζει την οργανικότητα των σχολείων και ζητά εξηγήσεις από τους διευθυντές (μέσα σε δυο ώρες) γιατί η οργανικότητά των σχολείων τους δεν ακολουθεί τους απαράδεκτους υπολογισμούς τους!!!

Δε χωράει αμφιβολία ότι όλα αυτά είναι η προετοιμασία για τη βίαιη περικοπή εκπαιδευτικών σε βάρος των μορφωτικών και παιδαγωγικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών των εκπαιδευτικών.

Μόνο στην Α’ Αθήνας αν ισχύσει αυτή η οργανικότητα καταργούνται πάνω από 500 τμήματα δημοτικών και νηπιαγωγείων και χάνονται πάνω από 500 θέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών(!!!)

Καλούμε το υπουργείο να αποσύρει τώρα το απαράδεκτο κείμενο. Οι διευθυντές να απαντούν ότι «η οργανικότητα των σχολείων καθορίζεται με αιτιολογημένες αποφάσεις με βάση την κείμενη νομοθεσία και από τις αρμόδιες αρχές της υπηρεσίας. Τα αναλυτικά στοιχεία σχετικά με τα  τμήματα του σχολείου μας υπάρχουν στην υπηρεσία».

Η ΔΟΕ βγάζει ανάλογη απόφαση


Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

"Άντε Γαμήσου"

Τον Ιανουάριο του 2004 κατέφθασε στην Κούβα αντιπροσωπεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας με επικεφαλής τον μητροπολίτη Βαρθολομαίο για τα εγκαίνια της εκεί ορθόδοξης εκκλησίας.

Μαζί με την αντιπροσωπεία ήταν και ο Κωνσταντίνος Γκλύξμπουργκ , έκπτωτος βασιλιάς των Ελλήνων .

Η Κούβα βρισκόταν σε ασφυκτικό εμπάργκο από τις ΗΠΑ και είχαν γίνει επανειλημμένες απόπειρες δολοφονίας του Φιντέλ .

Στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε η κουβανική κυβέρνηση , ο Γκλύξμπουργκ είχε καθίσει στο τραπέζι απέναντι από τον Φιντέλ .

Σε μια στιγμή λέει ο Φιντέλ στον Γκλύξμπουργκ:

«Ξέρεις τι θα πει ανεξαρτησία;»

Ο Γκλύξμπουργκ αιφνιδιάστηκε και άρχισε να λέει κάτι για «το δικαίωμα του λαού να αποφασίζει χωρίς έξωθεν παρεμβάσεις».

«Τρίχες !» του λέει ο Φιντέλ.

«Ανεξαρτησία σημαίνει να έχεις το κεφάλι σου μέσα στο στόμα του λύκου και να του λες Άντε γαμήσου».

Καταλαβαινόμαστε νομίζω.
 

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Μόνη απάντηση στη ληστεία των καταθέσεων στην Κύπρο το λαϊκό κίνημα για έξοδο από ΕΕ και ευρωζώνη

Η γκανγκστερική κλοπή των καταθέσεων των Κύπριων πολιτών δείχνει ότι οι ληστές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και οι ντόπιες αστικές τάξεις δεν έχουν κανένα απολύτως όριο προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των τραπεζιτών.
Αφού λεηλάτησαν την καταστροφή της Ελλάδας, Ισπανίας, της Πορτογαλίας μέσω Μνημονίων, προχωρούν το «δολοφονικό τους δρομολόγιο» στην Κύπρο, κλέβοντας τις καταθέσεις, πριν προχωρήσουν στη λεηλασία του φυσικού πλούτου και των ενεργειακών κοιτασμάτων, αφού πετσόκοψαν μισθούς και συντάξεις.
Η ΕΕ και γενικότερα οι ιμπεριαλιστικοί μηχανισμοί δεν θα είχαν πετύχει τέτοια πλήγματα στο λαό της Κύπρου και την ανεξαρτησία του νησιού, αν δεν στηρίζονται από τη συμμαχία, στη βάση κοινών συμφερόντων, με το κυπριακό κεφάλαιο.
Εγκληματικές ευθύνες έχει ο δεξιός πρόεδρος Αναστασιάδης, που δέχτηκε άνευ όρων τη ληστεία και τα βάρβαρα μέτρα, μαζί με τα στηρίγματά του, ΔΗΣΥ και ΔΗΚΟ, αλλά και όσους στήριξαν το δρόμο που οδήγησε σε αυτές τις εξελίξεις (ΕΔΕΚ, ακροδεξιά).
Συνένοχος είναι ο προηγούμενος πρόεδρος Χριστόφιας και το

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

καταγγελία για την παρουσία της αστυνομίας σε σύσκεψη του Συντονισμού και Δ.Τ από την παράσταση στο ΠΡΟΠΟ

Ο Συντονισμός Πρωτοβάθμιων Σωματείων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα καταγγέλλει στους εργαζόμενους και τα σωματεία τους, σε όλο τον λαό που εξαθλιώνεται μέρα με την μέρα από την βαρβαρότητα του μαύρου μετώπου κεφαλαίου-συγκυβέρνησης-τρόικας, την χτεσινή απρόκλητη και πρωτοφανή παρέμβαση της αστυνομίας στην Συνέλευση των εκπροσώπων του Συντονισμού στα γραφεία του Σωματείου Μισθωτών Τεχνικών.
Στις 7 περίπου το απόγευμα και ενώ είχε αρχίσει η Συνέλευση, δύο ένστολοι αστυνομικοί παρουσιάστηκαν στην είσοδο των γραφείων του σωματείου, διέκοψαν την διαδικασία και ρώτησαν αν εκεί διεξάγεται η Συνέλευση του Συντονισμού. Στη δικαιολογημένη αντίδραση των συναδέλφων απάντησαν ότι γνώριζαν ήδη ότι επρόκειτο για

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΣΠΦ -ΓΙΑ ΤΙΣ 4 ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΣΤΗ ΚΟΖΑΝΗ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σ.Π.Φ. Αν μιλάμε, μιλάμε γιατί δεν εγκαταλείπουμε τη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς στο βόθρο της κρατικής προπαγάνδας.

Για την ληστεία στην τράπεζα της Κοζάνης τον αποκλειστικό λόγο τον έχουν οι ίδιοι οι συλληφθέντες , οι οποίοι δεν είναι μέλη της Συνωμοσίας, άλλωστε από αυτές τις συλλήψεις δεν «χτυπήθηκε» η Συνωμοσία και τόσο οι αντιλήψεις μας όσο και οι πυρήνες μας παραμένουν αλώβητοι…

Το πολιτικό κείμενο των 4ων της Κοζάνης

Κείμενο στο οποίο αναπτύσσουν το ιδεολογικό τους υπόβαθρο, περιγράφουν το επιχειρησιακό κομμάτι και τα λάθη που έγιναν και δηλώνουν ότι βασανίστηκαν από τους αστυνομικούς, έδωσαν στη δημοσιότητα οι 4 συλληφθέντες της Κοζάνης.

Μεταξύ άλλων δηλώνουν:

«Προφανώς δε διανοηθήκαμε στιγμή να χρησιμοποιήσουμε τον συγκεκριμένο όμηρο ως ανθρώπινη ασπίδα(δεν θα είχαμε π.χ. πρόβλημα αν είχαμε τον διευθυντή μίας τράπεζας), άλλωστε η αστυνομία δε γνώριζε την ύπαρξή του. Εν τέλει, λειτούργησε ως ανθρώπινη ασπίδα για τους μπάτσους εν αγνοία τους, καθώς αποτέλεσε την αιτία που δε χρησιμοποιήσαμε τα όπλα μας για να απεμπλακούμε. Γιατί η συνείδησή μας και ο αξιακός μας κώδικας δε μας επιτρέπουν να ρισκάρουμε τη ζωή ενός τυχαίου ανθρώπου που βρέθηκε μαζί μας παρά τη θέλησή του.»

«Κατά τη διάρκεια της σύλληψής μας, το μόνο που δηλώσαμε από την αρχή ήταν ότι ο

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Πολιτική επιστράτευση των ναυτικών - Δεν παραλαμβάνουν τα φύλλα πορείας

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν την απεργία τους στην Αττική εμφανίζονται οι ναυτεργάτες, παρά την επιστράτευση των πληρωμάτων που αποφάσισε η κυβέρνηση, με ισχύ από τις 6 τα ξημερώματα της Τετάρτης. Η επίδοση των φύλλων πορείας ξεκίνησε άμεσα, ωστόσο οι απεργοί αρνούνται να τα παραλάβουν.

Σε έκτακτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), που έγινε σε πλοίο στον Πειραιά, αποφασίστηκε οι απεργοί να μην παραλάβουν τα φύλλα πορείας, δήλωσαν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

We will sign the contract!


The government demands the commitment of the educational community
We will sign the contract!
...but not with those that demolish public education
We will sign it with the people to preserve education as a public good

We, the teachers of the people that are currently suffering, we commit to a contract with the people for an education that:
-          promotes Democracy as a common way of thinking, acting and interacting with each other.
-          offers knowledge to children and teenagers based on the supreme values of solidarity, collectivity and collaboration.
-          respects childhood.
-          includes all children and teenagers irrespectively of social origin, financial ability, color, religion or ethnic origin.
-          teaches the history of the struggles of our people for freedom, democracy, equality and justice.
They demand from us to serve the principle of 'excellence' and to eradicate mediocracy. They demand from us to focus on only a few students in every class and to leave the rest to fall into analphabetism and later into precarious employment. All of this is presented with the face of 'quality upgrade'...

We, the teachers, refuse:
-          to watch schools shutting down.
-          to be accomplices in the production of a 'lost generation'. We will not allow our students to belong to the class of the losers just because their social origin is not supposed to provide them with access to education and decent living.
-          to serve the fake schools of 'excellence' in which the 'non excellent' will be driven to child labor.
-          to watch our colleagues to become unemployed for ever.

We, the teachers, are part of the people. We studied to serve the people and to return our knowledge to them. Now, we will defend in any possible way the right of the children for education. This right has to be continued to be provided to all children irrespectively of social origin, social class, financial ability, color, religion and ethnic origin.

We actively support a school based on the principles of democracy, humanity, solidarity, equality, respect and collective action.

We defend in all possible ways PUBLIC and FREE EDUCATION as the ultimate expression of our social and personal responsibility.

Wednesday 28/11/2012

The general assembly of the Union of Athens Secondary School teachers 'Aristotle'



Το συμβόλαιο των δασκάλων


AΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»
ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 28/11/2012

Ζητούν συμβόλαιο με την εκπαιδευτική κοινότητα
Θα  υπογράψουμε!
Όχι όμως με αυτούς που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση αλλά με το δοκιμαζόμενο λαό για τη διασφάλιση του δημόσιου αγαθού της παιδείας

Εμείς οι δάσκαλοι του δοκιμαζόμενου  λαού, υπογράφουμε συμβόλαιο μαζί του για ένα σχολείο που:
-  προάγει τη Δημοκρατία ως  καθημερινό τρόπο σκέψης, πράξης και συνδιαλλαγής ανάμεσά μας
-  μορφώνει  τα παιδιά καλλιεργώντας τις υπέρτατες αξίες της αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και της συνεργασίας
-  σέβεται την παιδική ηλικία
-  χωράει όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από την κοινωνική προέλευση, την οικονομική τους δυνατότητα, το χρώμα, τη θρησκεία και την εθνική τους προέλευση
-  διδάσκει την ιστορία των αγώνων του λαού μας για ελευθερία, δημοκρατία, ισότητα και δικαιοσύνη

Μας ζητούν να υπηρετήσουμε την ανάδειξη της αριστείας και την εξαφάνιση της «μετριότητας». Μας ζητούν να ασχοληθούμε με λίγα παιδιά από την κάθε τάξη και να αφήσουμε τα υπόλοιπα να πέσουν σε σύγχρονους καιάδες αναλφαβητισμού και μετά σε κολαστήρια ανειδίκευτης και κακοπληρωμένης εργασίας. Και όλα αυτά ντυμένα με χρυσόσκονη ποιοτικής αναβάθμισης.

Εμείς οι δάσκαλοι αρνούμαστε:
-  να δούμε σχολεία να κλείνουν
-  να συνομολογήσουμε στην «κατασκευή της χαμένης γενιάς». Δεν θα επιτρέψουμε να ανήκουν τα παιδιά μας στην τάξη των χαμένων επειδή η κοινωνική τους προέλευση δεν θα τους δίνει το δικαίωμα στη μόρφωση και στην αξιοπρεπή διαβίωση.
-  να υπηρετήσουμε τα κάλπικα σχολεία της «αριστείας», στα οποία οι «μη άριστοι» θα οδηγούνται αυτόματα στην παιδική εργασία
-  να δούμε συναδέλφους να μένουν για πάντα στην ανεργία

Εμείς οι δάσκαλοι προερχόμαστε από το λαό, σπουδάσαμε για να υπηρετήσουμε το λαό και να επιστρέψουμε τη γνώση μας σε αυτόν. Τώρα θα  υπερασπιστούμε με κάθε τρόπο δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση. Το δικαίωμα που πρέπει να συνεχίσει να παρέχεται αδιάκριτα σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική τους τάξη, την οικονομική τους δυνατότητα, το χρώμα τους, τη θρησκεία τους και την εθνική τους καταγωγή.

Στηρίζουμε στην πράξη το σχολείο της δημοκρατίας, της ανθρωπιάς, της αλληλεγγύης, της ισότητας, του σεβασμού, της συλλογικής δράσης.

Υπερασπιζόμαστε με κάθε τρόπο την ύπαρξη του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ως μια ύστατη πράξη κοινωνικής και ατομικής μας ευθύνης.

ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Σ.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Συνεχίζεται και διευρύνεται η επιχείρηση διώξεων από το κράτος και τους μηχανισμούς του για τους συλληφθέντες στη Θεσσαλονίκη


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ»

1ου, 3ου, 4ου, 5ου
Γραφείων Π.Ε. Α΄ Αθήνας
Κόρακα και Παπαναστασίου
Τηλέφωνο - Φαξ: 2108319372    
 
                                                                                                                                       Αθήνα, 3-12-2012

Προς: Τα μέλη του Συλλόγου, ΔΟΕ, Συλλόγους Εκπ/κών  Π.Ε.,  Αιρετούς Α΄ ΠΥΣΠΕ Αθήνας, Αιρετούς ΑΠΥΣΠΕ Αττικής, αιρετούς ΚΥΣΠΕ, Α’ ΑΠΥΣΠΕ, γραφεία, συμβούλους σχολικής και προσχολικής αγωγής
ΘΕΜΑ: Συνεχίζεται και διευρύνεται η επιχείρηση  διώξεων από το κράτος και τους μηχανισμούς του για τους συλληφθέντες στη Θεσσαλονίκη
Συνεχίζεται η επιχείρηση συνδικαλιστικής και πολιτικής δίωξης των συλληφθέντων στη Θεσσαλονίκη. Λίγες ημέρες μετά την πανηγυρική αθώωσή τους από το δικαστήριο, η εισαγγελέας πρωτοδικών άσκησε έφεση σε βάρος της αθώωσης των 3 εργαζομένων της Θεσσαλονίκης, του εκπαιδευτικού Αγαπητού Θανάση, και των εργαζόμενων στους ΟΤΑ Αρβανίτη Σαράντη και Κυρατζόπουλου Θωμά. Ταυτόχρονα, την επόμενη ημέρα από την αθώωσή τους, αναγγέλθηκε η έναρξη ΕΔΕ από τους διευθυντές εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης εναντίων του Αγαπητού Θανάση και Σμήλιου Ηλία, εκπαιδευτικού και συνδικαλιστή, μέλος στο Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ.
Είναι ολοφάνερο μετά τις προκλητικές διώξεις, ότι η εξουσία τρέμει μπροστά σε ένα

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Αθώοι οι τρεις συλληφθέντες συνδικαλιστές της Θεσσαλονίκης


Νίκη του κινήματος ενάντια στην κρατική τρομοκρατία και την καταστολή των συνδικαλιστικών ελευθεριών!!! Αθώους έκρινε το δικαστήριο τους οι τρεις συλληφθέντες συνδικαλιστές, μεταξύ των οποίων και ο σύντροφος δάσκαλος Θανάσης Αγαπητός, για τα γεγονότα με τον Γερμανό πρόξενο.  Οι γκανγκστερικές συλλήψεις αγωνιστών, η κρατική βία και η καταστολή δεν μας τρομάζουν. Θα μας βρίσκουν πάντα μπροστά τους!!!
Το δικαστήριο αποφάσισε να αθωώσει τους τρεις κατηγορούμενους διαδηλωτές. Ο πρόεδρος του δικαστηρίου ανέφερε  πως δεν προέκυψε από τα αποδεικτικά στοιχεία και από τις μαρτυρίες ότι τελέστηκαν τα αδικήματα για τα οποία οι τρεις κατηγορούνται (κατηγορίες της παράνομης βίας, της διατάραξης κοινής ειρήνης και της απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης)
Τεράστια ήταν η συμπαράσταση από τον κόσμο και από οργανωμένους φορείς η οποίοι με επευφημίες δέχτηκαν την απόφαση
Οι εκατοντάδες άνθρωποι που βρέθηκαν από την αρχή της πολύωρης δίκης κατά τη 1 το μεσημέρι για να συμπαρασταθούν στους τρεις συλληφθέντες αντιμετώπισαν μεγάλο κλίμα τρομοκρατίας καθώς  η αστυνομία που υπήρχε μέσα στην αίθουσα δεν άφηνε να κινηθούν ακόμα και για να κάτσουν στις θέσεις τους.

Απόσπασμα από το τέλος της  απολογίας του Θανάση Αγαπητού

«Το δηλώνω ρητά: Δεν πρόκειται να καθίσω σπίτι μου και να βλέπω από την τηλεόραση αυτούς που μας οδηγούν στη φτώχεια και στην εξαθλίωση. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις».

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Όλοι στα δικαστήρια! Να αθωωθούν οι εργαζόμενοι αγωνιστές !


 Με γελοίες  και αστήρικτες κατηγορίες οδηγούνται αύριο, Δευτέρα  19 του Νοέμβρη, στα δικαστήρια Θεσσαλονίκης,  δύο εργαζόμενοι σε δήμους και ένας συνδικαλιστής δάσκαλος, γιατί συμμετείχαν στην μαζική συγκέντρωση των εργαζόμενων στους ΟΤΑ και  άλλων κλάδων έξω από την ΔΕΘ, με αφορμή την ελληνογερμανική  συνέλευση  και την παρουσία του προκλητικού γερμανού υφυπουργού Φούχτελ, την Πέμπτη 15/11.

Το κυνηγητό και οι συλλήψεις που έγιναν μια ημέρα μετά την κινητοποίηση, ήταν  αποτέλεσμα  κυβερνητικής εντολής για να εξευμενιστεί η γερμανική κυβέρνηση και

Κάλεσμα αγώνα για την υγεία - Όχι στην ταξική γενοκτονία


Την ώρα που: Οι μισθοί μας τσακίζονται, μαζί με κάθε εργασιακό δικαίωμα, τα νοσοκομεία συρρικνώνονται και κλείνουν και η δημόσια υγεία καταρρέει

Καλούμε
 

όλους τους εργαζόμενους στον χώρο της υγείας με οποιαδήποτε σχέση εργασίας (νοσηλευτές γιατρούς, εργολαβικούς, κάθε εργαζόμενο στον ιδιωτικό ή στον δημόσιο τομέα υγείας), να ενωθούν, να οργανωθούν και να αντιδράσουν.

Την ώρα που:
 Τα φάρμακα και η νοσηλεία στα νοσοκομεία γίνονται πολυτέλεια, και μόνο για τους έχοντες και κατέχοντες. Η κοινωνική πρόνοια καταρρέει και οι χρόνια πάσχοντες, οι ανάπηροι, οι φτωχοί ,οι μετανάστες, οι ανασφάλιστοι ρίχνονται στον καιάδα

Καλούμε 
όλο τον λαό να αντισταθούμε μαζικά και να διεκδικήσουμε το αναφαίρετο δικαίωμα μας, το δικαίωμα στην υγεία μας  και στην ίδια την ζωή.

Τώρα είναι η ώρα Να πάρουμε την υπόθεση της υγείας στα χέρια μας και να δράσουμε απέναντι στην ληστοσυμμορία που βάφει καθημερινά τα χέρια της με το αίμα μας για να πλουτίσουν τα αφεντικά
Η ζωή του εργαζόμενου λαού δεν είναι για τα σκουπίδια, είναι η τρόικα των τοκογλύφων και η κυβέρνηση των δοσίλογων.

Η πρωτοβουλία για ένα «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΓΩΝΑ ΕΡΓΑΤΩΝ» σας καλεί να συζητήσουμε για  την κατάσταση στον χώρο της υγείας και τους τρόπους αντίστασης: Την Πέμπτη 22/11/,ώρα 18.οο στο αμφιθέατρο του νοσοκομείου

Σύλλογοι εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης: Τρίωρη στάση εργασίας (19/11/12) - Όλοι στα δικαστήρια


Τα Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Θεσσαλονίκης κηρύσσουν τρίωρη στάση εργασίας τη Δευτέρα 19/11/12, 11π.μ – 2 μ.μ. και καλούν τους συναδέλφους/ισσες , στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας - συμπαράστασης, στις 12 το μεσημέρι μπροστά από τα Δικαστήρια, όπου θα δικαστούν οι τρεις συλληφθέντες στη διαμαρτυρία των εργαζομένων στους ΟΤΑ, έξω από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Οι «φωτογραφικά» συλληφθέντες, Θανάσης Αγαπητός,εκπαιδευτικός, Σαράντης Αρβανίτης και Θωμάς Κυρατζόπουλος, εργαζόμενοι στο Δήμο Ευόσμου, συμμετείχαν στη διαμαρτυρία για τις απολύσεις στους Δήμους, που είναι συνέχεια των βάρβαρων μέτρων των μνημονίων, της ΕΕ και του ΔΝΤ.

Δελτίο τύπου της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τις διαδηλώσεις της 17ης Νοέμβρη

Άνεμος ανατροπής και εξέγερσης, έπνεε εχθές, στην επέτειο του Πολυτεχνείου, για πολλές ώρες σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας.

Το ζωντανό και άσβεστο μήνυμα αγώνα της 17ης Νοέμβρη του 1973 συνδέθηκε με την πάλη και την οργή ενάντια στη νέα χούντα της τρικομματικής αντιλαϊκής κυβέρνησης, της Ε.Ε. και του Δ.Ν.Τ. οδηγώντας εκατοντάδες χιλιάδες για άλλη μια φορά στους δρόμους.

Εργαζόμενοι και εργαζόμενες, άνεργοι, νέοι, φοιτητές ήταν μαζί, μαχητές του αντιδικτατορικού αγώνα μέχρι και μαθητές στα σχολεία του μνημονίου ενώθηκαν στον κοινό στόχο, την ανατροπή της νέας δικτατορίας, στην πάλη για να ανοίξει η πάλη του λαού ένα νέο δρόμο για την κοινωνία, τη χώρα και τον κόσμο συνολικά.
Οι διαδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα καθορίστηκαν από τη