59os.daskalos@gmail.com ή 59osdaskalos@freemail.gr

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Η δευτερολογία Γ. Παπανδρέου στην ΚΟ ΠΑΣΟΚ Hello


«Γιατί αντιδρούμε ενοχικά; Η δική μας κυβέρνηση δημιούργησε το έλλειμμα; Επειδή το λένε κάποια ΜΜΕ για δικούς τους λόγους;», αναρωτήθηκε κατά τη δευτερολογία του στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου
.

Καλά ρε , ποιος έφερε το ΔΝΤ στην Ελλάδα; Αυτά όλα τα γράφεις και τα λές μόνος σου ή σου φεύγουνε;



«Είχαμε βόμβα χρεοκοπίας να διαχειριστούμε. Έχω δυο παιδιά κι εγώ και δεν θα διοριστούν στο δημόσιο. Αξιοκρατικά θα παλέψουν. Τα παιδιά μου αξιοκρατικά θα παλέψουν. Μη νομίζετε ότι ένα όνομα παίζει ρόλο έχει και τις αντίθετες συνέπειες. Δεν θέλω να μεταναστεύσουν τα παιδιά μου. Θα έχουμε πενταπλάσια μετανάστευση αν χρεοκοπήσουμε», πρόσθεσε.

Ίσως θα πρέπει να σε δει γιατρός αν τα πιστεύεις αυτά που λές Γιωργάκη. Τα δικά σου τα παιδιά έχουν ανάγκη να δουλέψουνε ρε με τα λεφτα που φάγατε το σόι σας και το σινάφι σας; Αλήθεια ρε "ταλαίπωρε" σε ποιο δημόσιο σχολείο φοίτησαν τα παιδαρέλια σου; Μη μου πείς ότι στο σχολείο που πάνε παίρνουν καισυσσήτιο από τη Διαμαντοπούλου;

«Θέλω να ψηφίσουμε αύριο όχι υπό καθεστώς καταναγκασμού, αλλά να πείσουμε την κοινωνία», τόνισε.
Μπα! τι μας λές. Και κομματική πειθαρχία δεν είναι για να το ψηφίσουν; Θα μου πείς υπάρχουν πολλά σκουλήκια στο κόμμα σου που απλά περιμένουν σαν τις ύαινες να φάνε από τις σάρκες του έλληνα που αργοπεθαίνει εξαιτίας σας.

«Όταν μπήκα στο Μαξίμου βρήκα κομπιούτερς τραβηγμένα από μπρίζες, τον κηπουρό και τον καφετζή. Το πρωθυπουργικό γραφείο Αυστραλίας έχει 1500 άτομα προσωπικό», επεσήμανε.

Κοίτα my boy καλό είναι να τα κόψεις τα ληγμένα. Πειράζουν αγόρι μου!

Μάλιστα, εξέφρασε την πεποίθηση πως «πιστεύω θα κερδίζαμε το δημοψήφισμα».

«Κανένας οικονομολόγος διεθνώς δεν μου είπε "βγείτε απο ευρώ γιατι θα είναι καλύτερα οικονομικά".Πολιτικά μου είπαν θα είναι καλύτερα», συμπλήρωσε.

Τελικά παραδέχεσαι ότι σε δουλεύανε όλοι αλλά αδυνατείς να το κατανοήσεις ακόμα! Αυτό είναι σοβαρό!


Επιμέλεια: Μαριάννα Μαρμαρά
Το κείμενο σχολιάστηκε από αναγνώστη του  blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου