59os.daskalos@gmail.com ή 59osdaskalos@freemail.gr

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Τόση Δημοκρατία πού να την αντέξει το Ελληνικό Σχολείο!!!


Κορωπί 10/11/2011



Προς τον προϊστάμενο του 2ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής

Δήλωση σε απάντηση του Ε.Π.Φ.12/95-25.10.2011 «κλήση σε απολογία»

Σε απάντηση του Ε.Π.Φ.12/95-25.10.2011 «κλήση σε απολογία» δηλώνω ότι δεν θεωρώ ότι είμαι σε θέση απολογούμενου και δεν αποδέχομαι  τις αποδιδόμενες στο πρόσωπό μου κατηγορίες, γιατί επιχειρείται με κατασκευασμένα στοιχεία και παραποιημένα γεγονότα, όπως αναφέρονται στην αναφορά του δ/ντή του 1ου ΔΣ Πόρτο- Ράφτη,  να δικαιολογηθεί η απόδοση σε μένα παραπτωμάτων. Επιχειρείται να συγκαλυφτεί η  προσπάθεια από τη διοίκηση, μη νόμιμης μετακίνησης συναδέλφου  και η απαξίωση από το δ/ντή του σχολείου  του συλλόγου διδασκόντων  και του συνδικαλιστικού μας οργάνου.
Αντίθετα τα πραγματικά γεγονότα έχουν ως εξής:

Την Πέμπτη, 6/10, εισήλθα στο γραφείο του διευθυντή και, με την ιδιότητα του μέλους του Δ.Σ του διδασκαλικού συλλόγου και του μέλος του συλλόγου των διδασκόντων του σχολείου, ζήτησα την έγγραφη υπηρεσιακή απόφαση μετακίνησης της συναδέλφου και ρώτησα ποιος έδωσε  την προφορική εντολή μετακίνησης της. Αντί ο δ/ντής να απαντήσει, ως όφειλε, απαίτησε να περάσω έξω από το γραφείο του. Στην επισήμανσή μου ότι έχει υποχρέωση να με ενημερώσει συνέχισε να με αγνοεί επαναλαμβάνοντας μονότονα ότι πρέπει να περάσω έξω.

Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του 2ου Γραφείου ΠΕ,  τον οποίο κάλεσε τηλεφωνικά κατά το χρόνο παραμονής μου στο γραφείο του μόλις του ζήτησα ενημέρωση, πράγμα το οποίο αρνήθηκε.

Σε μια προσπάθεια να ξεπεραστεί το αδιέξοδο στην επικοινωνία με το δ/ντή του ζήτησα να ενημερώσει το σύλλογο διδασκόντων στο γραφείο των εκπαιδευτικών αμέσως μετά τη συνομιλία του με τον προϊστάμενο.

Τίποτα άλλο δε του είπα στην  1- 2 λεπτών παραμονή μου στο γραφείο του, καθώς ο δ/ντής δεν άφησε περιθώριο για καμία συζήτηση. Κατά συνέπεια, είναι εντελώς ψευδές ότι του έθεσα το θέμα της δημιουργίας Τάξης Υποδοχής. Επισημαίνω ότι στο Ημερολόγιο σχολικής ζωής της 6ης Οκτωβρίου 2011 (το επισυνάπτω), το οποίο συνέταξε ο ίδιος, περίπου μιάμιση ώρα μετά το συμβάν, δεν κάνει καμία αναφορά σε συζήτηση για την Τάξη Υποδοχής.

Όταν μετά το τηλεφώνημα ήρθε στο γραφείο των εκπαιδευτικών όπου βρισκόμουν εγώ με τους συναδέλφους, μας κοίταξε και χωρίς να πει κουβέντα γύρισε και έφυγε προς το γραφείο του, αγνοώντας μας και πάλι.
Τόσο στο γραφείο του όσο και στο διάδρομο που του ζήτησα να επιστρέψει και να μας μιλήσει δεν «φώναξα ή κραύγασα» ούτε χρησιμοποίησα προσβλητικές εκφράσεις, όπως ψευδώς ισχυρίζεται, γεγονός που επιβεβαιώνουν οι παρόντες συνάδελφοι. (πρακτικό της συνεδρίασης στις 10/10 του συλλόγου διδασκόντων –πράξη 6η 27/10/2011- και  Ψήφισμα των διδασκόντων του 1ου ΔΣ Πόρτο – Ράφτη στις 9-11-2011 – τα επισυνάπτω)

Η αλλοίωση των γεγονότων και οι κατασκευασμένες κατηγορίες αποτελούν την εξέλιξη και λογική συνέχεια  του γεγονότος ότι ο δ/ντής από την πρώτη στιγμή που ήρθε στο σχολείο έχει επανειλημμένα δηλώσει παρουσία  μου και παρουσία συναδέλφων ότι «μου είπανε να τον (εννοώντας εμένα) προσέχω»!!!
Οφείλει να κατονομάσει ποιοι είναι αυτοί που του το είπαν αυτό.
Είναι φανερό ότι αυτοί που του είπαν «να με προσέχει» είναι αυτοί που κρύβονται πίσω από τον δ/ντή του σχολείο και μεθόδευσαν τη δίωξη μου.

Με αυτά τα δεδομένα θεωρώ ότι η κλήση μου σε απολογία από την διοίκηση, στερείται κάθε δικαιολογητικής βάσης και στοχεύει στην ποινικοποίηση των απόψεών και της συνδικαλιστικής μου δράσης καθώς και την τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών με στόχο να αποτρέψουν την αντίστασή τους ενάντια στη διοικητική αυθαιρεσία, στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και την βάρβαρη επίθεση που βιώνουμε στη ζωή μας από την πολιτική της κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ. Όσο μεγαλώνει η επίθεση στους εργαζόμενους και την κοινωνία τόσο εντείνεται ο αυταρχισμός.

Η επιχείρηση δίωξής μου έρχεται σε μια περίοδο που επιδιώκεται η επιβολή ενός απόλυτα ιεραρχικού μοντέλου διοίκησης, με κατάργηση κάθε δημοκρατικής συλλογικής λειτουργίας στο σχολείο και την κοινωνία. Επιπλέον,  αυτή την περίοδο εκδηλώνονται και άλλες διώξεις που στοχεύουν στην απόλυτη υποταγή των εκπαιδευτικών και τη φίμωση κάθε φωνής που δε  «συμμορφώνεται προς τας υποδείξεις».
Προλειαίνεται το έδαφος για την εφαρμογή του νέου πλαισίου που έχει δει το φως της δημοσιότητας και θέλει να επιβάλει την αξιολόγηση της συμπεριφοράς του υπαλλήλου  και να τη συνδέσει με το βαθμό και το μισθό.

Δηλώνω ότι :
«Αναξιοπρεπής συμπεριφορά υπαλλήλου» είναι η υποταγή στην αυθαιρεσία και την ιεραρχία όταν αυτή αντιστρατεύεται τα συλλογικά δικαιώματα. Αξιοπρέπεια για μένα και τους συναδέλφους μου είναι η αλληλεγγύη και η υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας. Είναι η πάλη για τη δημοκρατία και τη συλλογική λειτουργία στο σχολείο και την κοινωνία.  Είναι η πάλη για την υπεράσπιση του καθολικού δικαιώματος στη μόρφωση για όλα τα παιδιά σε μια δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση. Είναι ο αγώνας για μια καλύτερη ζωή για τον κόσμο της εργασίας. Δηλώνω ότι δεν πρόκειται να παραιτηθώ από αυτή.
Η «κριτική στις πράξεις της προϊστάμενης αρχής», ο  έλεγχος της διοίκησης είναι υποχρέωση και καθήκον του συνδικαλιστικού κινήματος και της συλλογικής δράσης. Είναι ο δρόμος για τη δημοκρατία και την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των εργαζομένων. Αν αυτή σταματήσει τότε θα οδηγηθούμε ακόμα πιο γρήγορα στον σύγχρονο Μεσαίωνα που κάποιοι επιδιώκουν να φέρουν. Με τη δράση μου αυτό υπηρέτησα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Η «απείθεια» σε εντολές που παραβιάζουν τα δικαιώματα των εργαζομένων, αντίθετες ακόμα και με το νομικό πλαίσιο, είναι υποχρέωση όλων μας.

Σήμερα :
Πρέπει να απολογηθεί ο δ/ντής του 1ου ΔΣ Πόρτο-Ράφτη γιατί απαξιώνει το συνδικαλιστικό μας όργανο και πολύ περισσότερο αγνοεί το σύλλογο διδασκόντων και σε πολλές περιπτώσεις έχει επιβάλει την κατάργηση του ρόλου του υπονομεύοντας τη θεσμικά κατοχυρωμένη, δημοκρατική συλλογική λειτουργία στο σχολείο.
Επειδή προσβάλλει και απειλεί συναδέλφους και παραβιάζει ακόμα και τα κατοχυρωμένα θεσμικά,  εργασιακά δικαιώματα.
Επειδή είναι ο βασικός υπεύθυνος και με τις ενέργειές του έχει δυναμιτίσει την ομαλή λειτουργία του σχολείου, έχει δυναμιτίσει το ήρεμο παιδαγωγικό κλίμα που έχει ανάγκη ο κάθε συνάδελφος για να ασκήσει το έργο του ως εκπαιδευτικός. (Τα παραπάνω αποδεικνύονται από το πρακτικό της συνεδρίασης στις 10/10 του συλλόγου διδασκόντων –πράξη 6η 27/10/2011- και από το ψήφισμα των διδασκόντων του 1ου ΔΣ Πόρτο – Ράφτη στις 9-11-2011, τα οποία επισυνάπτω).
Επειδή παραβιάζει το αναλυτικό πρόγραμμα και τη διάρθρωση των ωρών στις τάξεις. (όπως φαίνεται από το απ. πρωτ.564/31-10-2011έγγραφο των διδασκόντων του 1ου ΔΣ Πόρτο-Ράφτη).
Επειδή έκανε κατάχρηση της θέσης του προκειμένου, με ψευδή στοιχεία, να με εκθέσει στην υπηρεσία με στόχο να τιμωρηθώ.
Πρέπει να απολογηθεί η διοίκηση για τις αυθαίρετες, κατά παράβαση του νομικού πλαισίου διαδικασίες παραβιάσεις των εργασιακών δικαιωμάτων και των υπηρεσιακών μετακινήσεων καθώς και κάθε πράξη που αντιστρατεύεται το δημόσιο σχολείο και το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση (πχ αριθμός μαθητών στην τάξη και μετακίνηση μαθητών από σχολείο σε σχολείο), όπως αυτά έχουν καταγγελθεί από το σύλλογό «Κ. Σωτηρίου» και το ευρύτερο εκπαιδευτικό κίνημα.  
Πρέπει να απολογηθούν αυτοί που με την εφαρμογή των Μνημονίων στην εκπαίδευση και το σχολείο της αγοράς διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση και χτυπάνε τα μορφωτικά δικαιώματα και την αξιοπρεπή ζωή.
Αυτοί που γκρεμίζουν κατακτήσεις ολόκληρου αιώνα και σπέρνουν την φτώχεια την εξαθλίωση και την ανέχεια οδηγώντας τη ζωή μας πολλές δεκαετίες πίσω και ληστεύοντας το μέλλον των παιδιών μας.

Καταθέτω το ψήφισμα συμπαράστασης από τους 20 συναδέλφους του 1ου ΔΣ Πόρτο-Ράφτη. Καταθέτω τις αποφάσεις με τις υπογραφές εκατοντάδων συναδέλφων από τα σχολεία του συλλόγου «Κ. Σωτηρίου». Καταθέτω τα δεκάδες ψηφίσματα αλληλεγγύης από συλλόγους και ΕΛΜΕ, τη συνέλευση στο μπλόκο της Κερατέας την Ένωση γονέων του Δήμου Μαρκοπούλου και σωματεία εργαζομένων από όλη την Ελλάδα. Καταθέτω τα ψηφίσματα της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ και της ΑΔΕΔΥ.
Αυτό το μεγάλο κύμα αλληλεγγύης δείχνει τα αντανακλαστικά του κινήματος απέναντι στην καταστολή και τις διώξεις και δηλώνει προς κάθε κατεύθυνση ότι οποιοσδήποτε και να βρεθεί στη θέση μου ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. Ας το καταλάβουν καλά όσοι κρύβονται πίσω από τις διώξεις αγωνιστών που πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό, ότι δε μας φοβίζουν. Αντίθετα μας εξοργίζουν, δυναμώνουν την πεποίθηση μας για το δίκαιο των ιδεών και του αγώνα και δυναμώνουν την διάθεσή μας για τον αγώνα μέχρι την ανατροπή αυτού του σάπιου καταστροφικού συστήματος που υπηρετούν. Θα μας βρίσκουν πάντα μπροστά τους.

Σε κάθε περίπτωση θα παραμείνω συνεπής στις αρχές και τη συνείδησή μου που καθόρισαν τη συμπεριφορά και τις πράξεις μου υπηρετώντας πρώτα από όλα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του και τον αγώνα για την χειραφέτηση και την απελευθέρωσή του.



Ο εκπαιδευτικός
Τουλγαρίδης Κώστας




Σημείωση : Το πρακτικό της συνεδρίασης στις 10/10, όπως αυτό αποτυπώθηκε στην πράξη 6η /27-10-2011, το καταθέτω σε φωτοτυπία των πρόχειρων πρακτικών, καθώς ένα μήνα μετά, δεν έχει γίνει δυνατή η επίσημη καταχώρησή του στο βιβλίο των πρακτικών του σχολείου, λόγω των εμποδίων που έθετε ο δ/ντής του σχολείου. (επιφυλάσσομαι να το προσκομίσω και στην επίσημη μορφή του).
Στην κατάσταση αυτή οδηγηθήκαμε καθώς ο δ/ντής αρνήθηκε στην αρχή να επιτρέψει στους εκπαιδευτικούς του σχολείου να αποτυπώσουν τις ακριβείς τοποθετήσεις τους στη συνεδρίαση όταν διαπίστωσαν ότι αυτές είτε είχαν αλλοιωθεί, είτε περικοπεί στα πρακτικά που ο δ/ντής παρουσίασε (πράξη 4η/10-10-2011, το επισυνάπτω) και κυρίως δεν περιλάμβαναν την απόφαση που καθολικά ψήφισε ο σύλλογος διδασκόντων, μειοψηφούντος του δ/ντη και με αποχή μιας συναδέλφου.
Για να πιέσει τους εκπαιδευτικούς του σχολείου κάλεσε νέο σύλλογο στις 24/10/2011, εκτός εργασιακού ωραρίου, κατά παράβαση του άρθρου 11 του ν.1566/85. Παρά το γεγονός ότι οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να πάρουν μέρος στο συγκεκριμένο σύλλογο διδασκόντων που συγκλήθηκε παράνομα και επισκέφτηκαν 17 διδάσκοντες τον προϊστάμενο του 2ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής για να διαμαρτυρηθούν, ο δντής καταχώρησε στο βιβλίο των πρακτικών ως 5η πράξη/24-10-2011 τη συζήτηση που έγινε μεταξύ των τριών (συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου) και υπογράφεται από τον ίδιο και μία ακόμα εκπαιδευτικό (το επισυνάπτω).
Χρειάστηκε η παρουσία του προϊσταμένου του 2ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής στη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων στις 27/10/2011 για να γίνει δυνατή η κατάθεση όλων των απόψεων των εκπαιδευτικών ώστε να αποτυπωθεί επακριβώς το πρακτικό της συνεδρίασης στις 10/10.
Παρ’ όλα αυτά και πάλι παρουσίασε ο δ/ντής νέο πρακτικό διαφοροποιημένο από αυτά που είχαμε όλοι μαζί συμφωνήσει στη συνεδρίαση παρουσία του προϊσταμένου του 2ου Γραφείου ΠΕ Αν. Αττικής.
Παρά την επιμονή του προς τους συναδέλφους, να υπογράψουν τα νέα διαφοροποιημένα πρακτικά και ύστερα από την νέα άρνηση των εκπαιδευτικών του 1ου ΔΣ Πόρτο-Ράφτη να τα υπογράψουν υπήρξε προφορική δέσμευση του δ/ντή στις 9/10/2011, ότι θα γραφούν τα πρακτικά όπως κατατέθηκαν από τους εκπαιδευτικούς σε πρόχειρη μορφή. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα να μην καταστεί δυνατό να  γραφούν τα πρακτικά , επισήμως, μέχρι σήμερα.
Τα παραπάνω αποτελούν ένα ακόμα δείγμα για την παρεμπόδιση της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων και της ελεύθερης έκφρασης των εκπαιδευτικών του 1ου ΔΣ Πόρτο-Ράφτη, από τον δ/ντή του σχολείου.

6 σχόλια:

  1. Το ΠΑΣΟΚ εχει βγάλει πολλά φασιστοιδάκια τώρα τελευταία στα σχολεία που έχουν καβαλίσει το καλάμι. Συνάδερφε μη μασάς....! Η δεύτερη μεταπολήτευση έρχεται και ο διευθυντίσκος που σου κάνειτο μάγκα θα πάρει τα ίσα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως παρασήκωσες μπαιράκι ?
    Μήπως είσαι και σύ ένας απο τους αρχιτεμπέληδες συνδικαλιστές?
    Δεν σε γνωρίζω ούτε και ισχυρίζομαι ότι αυτά που αναφέρω είναι αληθινά , καθώς δεν γνωρίζω και την πραγματικότητα στο σχολείο σου. Διαβάζω ΜΟΝΟ την δική σου εκδοχή , γι αυτό το θέτω ώς ερώτημα.
    Ξέρω όμως πολύ καλά τους αρχιτεμπέληδες συνδικαλιστές που μας έφτασαν εδώ που βρισκόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο ότι μπορω να καταλάβω με κάποια επιφύλαξη βέβαια οτι εισαι θύμα του συνδικαλισμου που ταλαιπωρεί τη χώρα το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να παραιτηθείς απο τήν εκπαίδευση .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις να σβήσουν απο τον χώρο της εκπαίδευσης (τον οποίο θα συνεχίσω να υπηρετώ) τα κατακάθια είτε αυτά λέγονται διευθυντές είτε είναι σκατούλες που επιπλέουν και λέγονται συνδικαλιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι οτι κάποιοι διευθυντές κρύβονται πίσω απο τον τίτλο και ξεχνούν τα πραγματικά χαρισματα ενός ηγέτη απο την άλλλη οι περισσότεροι συνδικαλιστές έχουν ένα μόνιμο ύφος ταύρου έτοιμου για επίθεση ας αναλογισθεί ο καθένας τις ευθύνες του το ύφος και τα λόγια που είπε και η απολογία με πραγματικά στοιχεία δεν είναι κακό ίσα ισα που θα κλείσει και τα στόματα σε κάποιους που φέρονται αυταρχικά...πάντως καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνάδελφε, υπομονή. Αυτό το αυταρχικό μοντέλο που προσπαθούν να επιβάλλουν δεν έχει μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή